gembira dan sedeyh !!

GEMBIRA ~> sebab aku dapat jugak menghapdet blog aku arinie . setelah sekian lame aku ta dpt nk wat begitu . cewaaahhh . hahahahaha . rindu sgt kat blog aku nie . nk taw nape aku ta dapat nk update blog aku ? ade kene mengene ngan kisah sedeyh dibawah . huhuhu .

SEDEYH ~>sebab lappy kesygan hilang . waaaaaaaaaa . mmg sedeyh gler lah . aku dah ta dew lappy . dh jarang2 blh jln2 kat blog . herm . aku ta taw la cam ner leyh ilang . sedangkan lappy aku elok jew kat atas tilam aku kat umah sewa . aku kunci pintu tu . aku ta taw mcm mane pencuri leyh masuk . entah la . nak salahkan kawan2 kat dlm umah tu ke ??? hum , biarlah . benda nk jadi . dh ilang dh pown . k lah , nak g usha fb plak . lpas nie jarang la dpt update blog . huhu . see u .

0 yang jalanjalan kat blog nana:

Post a Comment

hyehye .
dah jalanjalan tuh jgn lupe tinggalkan comment yew .
sayang korang .