some story about me as a STUDENT

assalammualaikum ..
 
hye korang . amacam arini ? sehat ta ? arini aku nak cite ckit pasal diri aku sebagai seorang pelajar . aku dh level akhir kat kolej nie . aku rase cam nak masa tu lambat je jalan sebab aku lum puas ag nak belajar kat cnie . aku pown ta puas ag bersama kwn2 aku kat cnie . diorg nie hepy2 giler .






 
mereka buat aku hepi even masalah besar melanda dalam hidup aku . aku ta puas lg nak bergembira bersama mereka . harap2 lepas kteorg dh graduate nnti kteorg tetap berhubung ag . aku skrg nie
one more thing , aku now single . hilang terus beban dalam kepala otak aku nie lepas dah single nie . okey ta de kene mengena dengan tajuk pown kan ? hahaha . saje je sebagai selingan .
haaaaa , aku lepas nie rasenye nak melanjutkan pelajaran ke UNITAR . INSHA ALLAH . mak n abah pernah cakap , if nk belajar tu terus kan je selagi mampu . cari ilmu biar sampai ke negara cina . kan ?
aku terasa macam aku ta sesuai je nak jadi chef nie . maybe aku nak tukar bidang ke f&b services kot . hahaha . aku ta leyh nak jd cam mak aku . tangan nie masak la mcm mane pown ta sedap2 gak . hahaha .
okeylah , rasenyer mcm dah panjang lebar dah kan ? so , aku stop dulu la yew . nnti aku update lg . korang2 take care okey ? mmuuaxxcchh . oppss !!
TERLEBIH SUDAH !

0 yang jalanjalan kat blog nana:

Post a Comment

hyehye .
dah jalanjalan tuh jgn lupe tinggalkan comment yew .
sayang korang .