bahagia kew aku ?

                                  

                 MOOD:TAK TENTU HALA.

Ish , ta taw nape aty aku ta tentu hala skrg nie . bahagia kew aku dgn dye ? yew , selama setahun 3 bulan 3 hari (sampaitarikhariniejewakukire) kami ta penah gado . ade la ckit2 tp 10minit jew gado lpas tuh baik balik . tapi dye nie berbeza ckit . dye jarang TEXT or CALL aku . aku pulak ,dulu if bf aku xmsg or col aku , macammacam aku anggap . tapi ngan dye , payah untuk aku menyalahkan dye . kenape erk ? dye selalu ceritekan ape je yg berlaku kat dye if dye msg ataw col aku . aku rase lega bile dye critekan walaupown aku ta mintk dye cerite . dye sangat memahami aku . tapi kadangkadang , dye lukakan aty aku dlm diam . bler kami jumpa jew , mesti ade cerita tentang EXGF dye yg dye nk ceritakan kat aku . aku CEMBURU . kan cemburu tuh tande nyer SAYANG . Aku sayang dye sangatsangat . kenape dgn dye , aku rase diri aku byk perbezaan . antara DULU DAN SEKARANG . dye byk mengubah aku . tapi macammacam org ckp . itu membuatkan ati aku jd ta tentu hala . aku sayngkan dye . biar la ape jew yg ati nie rase , yang penting aku sayang dye .



ALAMAK , TERJIWANG LAK SEKEJAP . HAHAHA .
SEKALISEKALA APE SALAHNYA KAN ?
<3 U ALL .

0 yang jalanjalan kat blog nana:

Post a Comment

hyehye .
dah jalanjalan tuh jgn lupe tinggalkan comment yew .
sayang korang .