TERSILAP TEKAN KOWT ?

ish , aku tersilap tekan kew ape nie ? huhu . mcm mane la aku blh tercol EX bf aku n mintk dye amik aku japg . dye pulak blh tanye  ,"amek katne?" aduh , aku pulak bengong , g jawab , "umah manjung org la " n dgn slamber dye ckp ,"okeyh , blik keje kul bpe ? " aku jawab ngan bodohnyer "3.30" . lepas tuh , yg mengejutkan aku . "okeyh , sharp 4 o'clock org smpai " then dye matikan talian . n aku tersedar dr lamunan . HEY nana , tuh EX kau la EX . bkn BF . ish , nape la aku g mintk tolong dye plak ? kan AEN ta bg pegi . jangan degil la . na col dye blik n ckp ta jd ta smpai aty . sbb suare dye cam hepi jew td . maklum lah dh lame ta hang out sesame . tgk la japg , try text dye n gtaw secare halusnyer , aku ta leyh g sane . huhuhu . cian lak dye . sorry bie . (cewahbielakakunie)

0 yang jalanjalan kat blog nana:

Post a Comment

hyehye .
dah jalanjalan tuh jgn lupe tinggalkan comment yew .
sayang korang .