rindu sgt kat dye .

ta taw la kenape , aku rindu sgt kt dye . aku asyik ingat kat dye jew . hem , aku asyik nk nangis jew sbb ingt kat dye . tp aku kene kuat , aku ta nak seksa dye bler aku nangis . dulu , dye selalu ade bler aku memerlukan . ta kire mase n tempat , dye mesti muncul bler aku nk dye muncul . tapi sekarang , kalo aku menangis air mate darah sekali pown dye dh ta blh nk muncul depan aku . dye dh ta blh nk happykan aku mcm yg dye pernah wat dulu . dye dh ta blh nak jd seorg pendengar setia aku . aku SAYANG dye . aku RINDU dye . walaupown kami dulu KAWAN jew , tp dye segalanya bg aku . tp semua tu dh jd KENANGAN . semua 2 dah pergi bersama dye . pergi tinggalkan aku . selamanya . aku sedekahkan AL-FATIHAH wat ko .
aku syg ko sgt2 .
aku rindu nak cam dulu ngan ko .
rindu sangat2 .
aku ta penah lupekan ko .
aku nyesal gado dgn ko seminggu sblum ko pegi tglkan kami sume .
SAYANG KO KAWAN !!

0 yang jalanjalan kat blog nana:

Post a Comment

hyehye .
dah jalanjalan tuh jgn lupe tinggalkan comment yew .
sayang korang .