rUmAh aPaRtMeN BuKit pErMaTa B L2 02 !!!!

Aku sekarang tinggal kat apartmen bukit permata . blok nilam . hehehe . best gak la umah nie . walaupown xde ape2 sgt dlm umah 2 tp aku hepi gak sbb mampu hidup berdikari . dlm umah 2 ade 2 org lg kwn aku . yana n alang . diorang nie adik beradik . lame jugak la kami tgl serumah . tp baru2 nie de sorang lg yg menghuni umah kami . akak adil name dye . huhu . kire sekarang kami berempat la . tempat nie jadi ta best coze ta ade line . nk on internet pown xleyh . huh ! ta best . hehehe . apew2pown , aku seronok tgl kat cnie . sbb aku leyh knl pelbagai ragam manusia . pernah , satu ari 2 umah sewa aku ade jiran sebelah masuk .tgk membe aku mandy .boleh gelak2 lak 2 .bler kami g tanye , dye ckp ta sengaja masuk .dah ar membe aku tgl sorang2 mlm 2 .bler kami nk g setel care elok , dye ckp kami wat bising .bler kami nk setel care senyap .nk repot polis , tau lak dye takot .kejar kami bagai nk rak .last2 kami pgl la sorang 'ABG' nie .dtg nk setelkan care elok jugak .tp blh plak org yg berslh nie angkat tgn kt 'ABG' nie .mmg dye slh org ar nk bantai .dh ar dtg merantau kt tmpt org .mmg sakit ar bler dh slh ta rety nk insaf . bler bertemu buku dengan ruas .pecah la kepale bdk yg berslh 2 .PADAN MUKA ! nie salah satu pengajaran wat kami .jugak . hehehe . tgk la muke kwn2 aku nie . pic akak adil jew aku xde .

0 yang jalanjalan kat blog nana:

Post a Comment

hyehye .
dah jalanjalan tuh jgn lupe tinggalkan comment yew .
sayang korang .