luahan aty blogger yg bernama NANA .

cewahcewah title laen mcam jew bunyi nyer . huhu . nak taw sbb apew ?  sbb aku dh ta dew tmpt laen nak luahkan dah . kat blog nie jew la . semenjak adew lappy , diary dh x guna . hahaha . belagak doe kau nie nana . lappy pown adek kau punye kau rembat . hikhok . hem , berbalik kepade tajuk yg dibincangkan , ehmacamngahwatceramahlak . hahaha . dahdah, ta mau merapu ag . aku nak luahkan yang aku sangat2 la sayangkan kau wahai my CAPITAL Z . hekhek . ngadewngadew doe nana nie . sebenarnye , aku nak luahkan kat blog kesayangan aku nie yg aku sangat2la marah bile kau wat hal tadi wahai blog . tekanan tahap maksima dah aku tadi . tapi nasib baik kau dapat diselamatkan oleh doktor nana nie . hehehe . em , lagi 1 . wahai blog , kenape ta dew org na follow kau ? org benci kau yew ? atotototo , cian kau . ta pewlah blog , kite sabar la yew . org sekarang kan kuat memilih . nak yang cantikcantik jew . kite kan ta cantik blog .(janganadesapesapeterasayew) . so, kite kene la sedar wahai blog . eheh,terpanjang lak aku menaip. mesti kau dah rimas kan blog ? kau g rehat yew . sayang kau . muaxchh !!!

0 yang jalanjalan kat blog nana:

Post a Comment

hyehye .
dah jalanjalan tuh jgn lupe tinggalkan comment yew .
sayang korang .